Barcelona, 21 de maig de 2020 – El grup hoteler Royal Hotels Barcelona obrirà els seus hotels pròximament, i ho farà amb un nou projecte que vol donar resposta a la situació que es planteja després de la pandèmia per coronavirus. Easy Life by Royal Hotels dóna nom a aquesta nova filosofia empresarial que es construeix sobre tres pilars: seguretat, tranquil·litat i diversió. Tot per a donar el millor acolliment als clients, creant experiències adaptades a cada motiu de viatge. A més, vol potenciar la marca Barcelona i el turisme a la ciutat, a través de sinergies amb empreses de l'entorn per a potenciar l'economia sostenible i el Km0.

“Durant aquests dos mesos, hem estat treballant per a donar resposta a la nova etapa que se'ns planteja als nostres hotels. Easy Life sorgeix de la il·lusió perquè l'hoste torna a gaudir de la seva estada, ara que li és encara més necessari tenir un temps de desconnexió. Per això, hem creat experiències especials per a cada tipus de client i ofertes en serveis, a més de nous protocols de seguretat. Tot preparat perquè l'hoste sol hagi de preocupar-se de gaudir”, explica Àlex Puig, director general de Royal Hotels Barcelona. Un projecte que no sols engloba al client, sinó també al seu equip humà, el qual ha estat format en matèria de protecció i noves formes d'activitat a l'hotel, i a marques de Barcelona amb les quals col·labora. “En aquests moments difícils, creiem que la col·laboració entre marques és una gran manera d'incentivar la recuperació, així com de donar un millor servei”. Les màscares de l'equip humà estan confeccionades per la dissenyadora Miriam Ponsa, els hostes gaudiran d'un gintonic de benvinguda de Gin L’Arbre, ginebra de l'empresa familiar Teichenné, i la històrica perfumeria de Barcelona, Perfumeries Règia, dotarà els hotels amb els seus perfums, a l'espera que s'afegeixin altres marques.

Els dos hotels del grup, Royal Passeig de Gràcia i Royal Ramblas, han implementat les màximes mesures de protecció i higiene, adaptades a l'excepcional situació actual, per a garantir la seguretat dels seus hostes. Així mateix, s'ha tancat un acord de col·laboració amb Quironsalud per a donar servei d'assistència mèdica 24/7 a tots els hostes que ho necessitin. Aquest consisteix en la disponibilitat d'un telèfon d'urgències gratuït als hotels amb servei multilingüe en tot moment, i l'assistència en ambulància, en cas de ser necessari per a ser traslladat al centre mèdic Teknon. Els hostes seran informats de tots aquests serveis a través dels canals del grup. A més, s'ha incorporat la desinfecció certificada de totes les seves instal·lacions, la formació de l'equip humà en prevenció i detecció de malalties, la disponibilitat de material de protecció per a tots els clients i la realització del check in/out mitjançant aplicació mòbil.

El grupo ya lanzó hace unas semanas la campaña para el reencuentro de parejas de enamorados ‘Ni en tu casa ni en la mía’, y próximamente lo hará con ‘Valientes’, una oferta especial para profesionales que han desempeñado un trabajo esencial durante la cuarentena; ‘Forever Young’, para mayores de 60 años; ‘Easy Business’, enfocada a viajes de negocios; y otras dos campañas, una para las familias ‘Family Matters’ y otra para los millenials ‘Rebels’. Para la presentación del proyecto se ha realizado un vídeo musical con la voz del cantante Joan Tena y la canción Color Esperanza, en el que participa el equipo humano de Royal Hotels Barcelona, así como diferentes rostros conocidos.