Barcelona, 7 de maig de 2020 – El grup hoteler Royal Hotels Barcelona ha llançat la campanya ‘Ni a casa teva ni en la meva’ amb ofertes especials perquè les parelles puguin retrobar-se i viure una escapada romàntica als seus hotels de Barcelona després de la quarantena. A partir d'avui, els hotels Royal Passeig de Gràcia i Royal Ramblas situats en el centre de la Ciutat Comtal ofereixen descomptes de fins al 50% en l'allotjament i altres experiències per a viatges d'enamorats des de juny i fins a gener de 2021.

La campanya s'integra dins del marc Easy Life, un ambiciós projecte que ha desenvolupat el grup hoteler per a la reobertura dels seus hotels, el qual inclou diferents accions que es llançaran al llarg de les pròximes setmanes amb l'objectiu de donar el millor acolliment a la nova situació social que es presenta. “Amb ‘Ni a casa teva ni en la meva’ volem facilitar el retrobament de parelles que han estat separades durant la quarantena, a més de per a aquells enamorats que malgrat convivint junts busquen una escapada de desconnexió. Així, posem al seu abast un viatge únic en el centre de Barcelona amb una oferta especial que ofereix una experiència global”, explica Àlex Puig, director general de Royal Hotels Barcelona.

Tots dos hotels ofereixen un descompte a les seves habitacions dobles per un preu de 89€ la nit, amb pàrquing inclòs i late check out fins a les 17:00h, tot això amb l'opció de cancel·lació sense costos fins al mateix dia d'arribada. A més, les parelles podran gaudir d'experiències creades especialment per a l'ocasió: esmorzar i sopar romàntic a l'habitació, i gaudir d'una cita única en les altures de la seva terrassa amb Barcelona com a teló de fons. I per a fer que el viatge sigui inoblidable, els hotels compten amb la col·laboració de diferents marques insígnia de Barcelona que sorprendran aquests enamorats.

Així mateix, Royal Passeig de Gràcia i Royal Ramblas han implementat les màximes mesures de protecció i higiene, adaptades a l'excepcional situació actual, per a garantir la seguretat dels seus hostes. S'ha incorporat la desinfecció certificada de totes les seves instal·lacions, la formació de l'equip humà en prevenció i detecció de malalties, i la disponibilitat de material de protecció per a tots els clients, entre altres mesures, “amb l'objectiu que els nostres hostes només hagin de preocupar-se de gaudir del viatge”, assegura Àlex Puig.