El Consell Regulador de la DO Conca de Barberà rellança la campanya #EscapatalaConca a causa de l’èxit de participació i després que s’hagin esgotat les 1500 visites durant la primera semana. Els cellers de la Denominació han decidit regalar 1500 visites més que es podran aconseguir seguint el mateix procediment.

La campanya ha tingut un gran seguiment durant la primera setmana per les peticions de visites que s’han registrat. Sobretot entre un públic jove i de mitjana edat de Barcelona i de la zona del Camp de Tarragona.

Aquesta campanya es va originar per premiar l'esforç de tots durant aquests darrers mesos de confinament. I també, com una manera de reactivar l’activitat turística de la Conca de Barberà. Durant el confinament molta gent ha comprat, consumit a casa i ha fet costat als vins de la Conca de Barberà. Des de la DO es va creure necessari recompensar l’esforç de tots. Per aquest motiu, a la campanya es fa especial menció que "obrim les portes de casa nostra, els nostres cellers i la nostra comarca,” en agraïment a tots quan es produeixi l’esperada obertura de l’activitat turística.

A aquest missatge de reconeixement se sumen un total de 16 cellers de la Conca que col·laboren amb la campanya obrint les seves portes de forma gratuïta a una xifra total de 3000 persones. La campanya de promoció ha tingut tant èxit que totes les visites s'han esgotat en tan sols una setmana. Per això, s’ofereixen 750 cupons més per a dues persones a partir d’aquesta setmana. D'aquesta manera, s’hauran regalat 3000 visites per aquest estiu.

A través de la pàgina http://www.doconcadebarbera.com/escapat-a-la-conca l’usuari ha d’omplir el formulari i automàticament rebrà una visita per a dues persones a un dels cellers de la Denominació.