tapeandoLEVEL250Barcelona, 28 d'abril de 2023. - LEVEL torna a participar en “Tapeando”, la iniciativa que *Turespaña realitza a l'Argentina per a promocionar el nostre país i la nostra cultura gastronòmica. A través de l'oferta culinària d'Andalusia i les diferents regions espanyoles, “Tapeando” promociona també les seves ciutats, entre elles Barcelona.

“Tapeando 2023”, que es duu a terme fins al 30 d'abril, mostra a la ciutadania argentina diverses rutes de tapes per a degustar en 80 establiments gastronòmics d'aquest país, en els quals s'oferiran diferents propostes a la clientela que els visiti.

LEVEL dona suport a aquesta nova edició de “*Tapeando” amb diferents línies d'acció que tenen com a missió bastir ponts entre Buenos Aires i Barcelona. Avui el passatge que vola amb *LEVEL de Buenos Aires a Barcelona rebrà “el mapa de la tapa” de la Ciutat Comtal. Així mateix, el mapa està disponible en els taulells de facturació de *LEVEL en l'Aeroport Internacional *Ezeiza.  

A més, LEVEL premiarà amb dos bitllets a la Ciutat Comtal a la persona guanyadora del "Concurs a la Millor Tapa, triada entre tots els establiments argentins que participen en les rutes, amb la finalitat que aquesta i el seu acompanyant puguin conèixer de primera mà la gastronomia espanyola. Les persones que participin en l'esdeveniment gastronòmic també podran entrar en un sorteig de dos vols a Barcelona responent una breu enquesta en www.tapeando.com.ar

Entre el jurat d'aquest concurs a millor establiment estarà Vicky Sevilla, xef del restaurant Arrels de Sagunt (València), guardonat amb una estrella Michelin, que exerceix com ambaixadora de la gastronomia espanyola a l'Argentina i qui ha viatjat a Buenos Aires amb LEVEL per a ser present en l'esdeveniment de presentació de l'edició d'enguany. 

Segons Joan Martínez, *Head *of *Customer *Experience de *LEVEL: “La gastronomia és un element clau a l'hora de fer viatges i Barcelona és un referent en turisme culinari, per l'extensa oferta de restauració que trobem als seus carrers. Per això, en la companyia creiem que és molt positiu reforçar la identitat gastronòmica de Barcelona en una ciutat com Buenos Aires, un mercat estratègic per a *LEVEL i que, a més, té nombrosos vincles amb la Ciutat Comtal”.

Aquest acord amb Turespaña s'emmarca en el compromís de LEVEL amb la gastronomia, com demostra la proposada culinària de l'aerolínia i el suport a la promoció gastronòmica dels seus destins i amb l'Argentina, mercat clau per a l'aerolínia.  En aquesta temporada d'estiu, LEVEL opera fins a sis freqüències setmanals entre Buenos Aires i Barcelona, cosa que significa que posa a la disposició de la seva clientela més de 3.700 seients setmanals en la ruta. L'aerolínia és a més l'únic operador que connecta directament totes dues ciutats sense escales.